1st Grade

Inspectora General

Loreto Robledo

Inspectora General

The homelike quality of our school contributes to a relaxed, focused experience for the child. Our indoor classroom activities are placed on open shelves for selection as interest and readiness inspires the child. Our outdoor environment offers a beautiful developed playground with manipulatives, tricycles, pets, and gardens. Our outdoor environment offers a beautiful developed playground with manipulatives, tricycles, pets, and gardens.

El niño tiene un objetivo intuitivo: el desarrollo del yo. Desesperadamente quiere desarrollar sus recursos, su habilidad para hacer frente a un mundo extraño y complejo. Quiere hacer y ver y aprender por sí mismo a través de sus sentidos y no a través de los ojos de un adulto. Se convierte en una persona completa.

Download brochure

Download App